July 23, 2008

jgn keliru....

just nak kata jgn keliru gan blog aku yg ader sampai tiga nie....yg aktiv takat nie blog Last gan bling2 kiss n adif album..p yg pasti yg bling2 nie lah tempat aku berkarya..wah...!!!karya..x hingat....dan adif album tuh dah sah2 lah hanya pict bby boy aku so jgn keliru.....tuh lah ms mula 2 aku nak buat blog nie punya lah susah tah aper yg x kena tak tau lah keyin tuh keyin nie....x jgk blye..last2 dpt gak kira berjaya lah kan....sekali negok amik ko sampai tiga blog aku ader...nak delete..rasa cam sayang lak...jd aku biar jer benda alah tuh ader kat situh....so korang jgn lah terkeliru.....hihihihhk

6 comments:

Y u Z z 9071 said...

mmg keliru...

memula....mmg keliru

emellia said...

memang keliru.. banyak sangat blog nye... selamat berkenalan...

aryllia said...

yuzz:

sory lah ek..buat jd keliru...skrg ok dah x?? ;]


emellia:

skrg dah x keliru kan..kan...kan...?!slmt b'kenalan gak...:]

Teman2 Sekalian said...

mummy pun keliru gak yang memula tu... tapi now dah ok dah.. hehehehe

nasazfrog... said...

banyak bona link eh... cam teka teki plak kan... "mari kite tgk sapa yang kena"

aryllia said...

mummy:

ha...nasib mummy x keliru dah...

nasaz:

geng tekena x??