July 19, 2008

ptg sabtu..

boren lah plak ari nie...aper aktivi aku nak buat ptg nie...hihihhi, best2 hubby aku bru jer bg idea nak g tasik permaisuri...orait gak blye g joging...buang lemak sikit....hihihii..dah lama aku x g jln sana rasanyer last time aku g sana ms adif umur 11 bln..ms tuh x bper nak pandai main panjat2...tau nak lari jer....karang nak g sana,negok aper yg adif dah blye buat kat sana...p bila aku g kat sana aku teringat satu kenangan yg aku made.dulu masa aku singel2 dulu aku ada jg satu binatang iya itu...tortoise....aku bg nama dia dermy...sbb yg bg aku tortoise tuh nama dia dermy....dulu aku gan dia mcm teman tp mesre....so aku jg dermy dr sebesar ibu jari kaki hinga lah sbsar tpak tangan....sampai lah pd satu hr dimana aku berkenalan gan hubby aku..dulu aku gan hubby aku satu tempat keje...dia pun nak jaga sama si dermy tuh...last2 dia kata sian lah kat dermy x kwn,esoknyer aku negok dah ada 2 ekor....satu lg x nama...so kiorg cr lah nama tuk tortoise tuh , dan bg nama danny.....hihiik...nak tau mana tortoise tuh skrg...aku gan huby aku dah lpskan kat tasik permaisuri tuh.....sbb aku lps kan....aku nak tortoise tuh life n happy...mcm kitorg ni gak....tuh psal bila aku dtg sana mesti aku hingat kenangan tuh...sebak beb msa lps kan..dermy dan danny...lama aku bela....dulu bgun tido aku bg dia mkn kdg2 klu aku ader prob gan dermy arr aku citer....p x jwpan..hihihik.klu dlm bilik aku,aku lpskan jer kat bwh..biar dia bebas..skrg dia dah betul2 bebas.........p yg pasti ptg nie aku nak lyn anak aku kat taman tuh...beriadah bersama org tersyg....indah sungguh ptg ini.....

5 comments:

Teman2 Sekalian said...

salam ziarah yang...

Y u Z z 9071 said...

hye..

oo g jogging kat situ ek...yuzz pun dah lama x singgah...

x try ke makan sekuang kat tmn permainan tu...sedap tau

bape kilo dah turun...
heee

Ms Haslina said...

wahh..seronok nyer ada pets..mesti teruja nak pergi tasik kan..

saya lom pernah pergi sana lagi..lain kali leh pergi..

emellia said...

salam perkenalan...
syiok skali skala luangkan masa dengan famili ni..

* saya link awak ye

aryllia said...

mummy:

salam..mu di sambut dgn penuh keikhlasan....thank sbb awak lawat blog kita...:]


yuzz:

halahi..yuzz x turun pong...naik lg ada arr..siap bantai iceram lg x tingal mkn sekuang siap bubuh kcg lebih...hihihihi,cam ner tuh!!yuzz tq coz lawat blog kita

haslina:

mmg best...ms ader pet dulu...p skrg lg best dah ader bby sendiri hihihi,haslina g lah jln kat sana best tau..haslina tq sbb link kita

emellia:

tq coz mai blog kita....
mmg best beriadah...bersama famili tercinta...