August 11, 2008

1hr punya citer....

a'kum....kwn2...emmmm lama dah aku x berkarya dlm blog nie sbnrnyer byk citer aku nak Up kan...p d sbb kan byk benda aku nak buat jd aku biar jer...mls sgt dah nie...p saat nie aku nak citer aper yg aku dah buat dlm msa 1 hr,hr tuh...sabtu lps lah...tetiba adik ipar aku call nak ajak g shoping..sajer nak jln2 kat kl nie....di sbb kan adik ipar aku bru jer keje kat kl nie so nak lah pg tempat2 yg aku dah slu pg....jd hr sabtu tu aku pun g lah bwk jln2..cantik lah kan hubby pun cuti elok sgt lah,so pg lg aku dah bgun tuk bersiap...tempat pertama yg aku bwk dia g nilai kat n9 tu..kat sana byk lah kain2 ela nie..sjer lah aku bwk kesana...kot ader nak beli bj tuk raya kan...raya kan dah nak dkt...mmm puasa pun blum lg aku nie dah citer nak raya..ala..biasa lah pompun kan.hiihik...normal kan..kan..abis aku bwk dia g nilai dpt lah jgk kain ela buat bj kurung kan...buat basahan g keje...kitorg pun grk nak g kl plak..p dlm perjlnan tuh perut pun dah lapar..iyer lah dah kul bper ms tuh emm..2 tgh hr..singah kat bangi mkn kat kedai shamsul yg megecara ape2 ajer gan shila rusly tuh..p dia x der makmetua dia jer..p mlm sblum tuh aku jpe lah si shamsul tuh..roti canai dia sedap..lembut x mcm roti canai mamak nie liat betul x? p tgh hr tuh x der lah mkn roti canai..mkn nasi campur..lauk blye arr ayam kampung pun ader dia jual...air plak aku oder apel asam boi..sodap....lps dah mkn segala...hubby aku lah tetiba ajak mandia air terjun...mmg pns hr tuh..aku pun dah melegas2 rasa bdn..mau iyer x dah lah ms kat nilai..punya pusing sume kedai...b peluh2 dah aku nie...dlm keta aku mmg aku ready beg tuk klu2 tetiba nak g mandi...jd cantik sgt lah kan..gan adik ipar aku pun nak g mandi sg..dia mmg dr mula spi kl nak ajak g mandi cuma x der msa yg sesuai...jd terus arr g mandi kat sg,tekala jer..tuh yg pling dkt....tempat dia pun cantik...nak msk skrg kene byr dulu msk suker2 jer...p x lah mhl rm 1 jer.....aper lg..sampai jer terus x sabar nak brendam..sejuk...nyaman jerk..dr td punya lah panas pelenting...p yg x best nyer aku jer x dpt nak terjun...biasa lah dah msk bln lain mesti dtg bendera merah...hee..buat pns bdn aku jerk....bengang jer aku..adik ipar aku siap meyelam lg.....air dia kira dlm lah tuh klu hubby aku bediri air tuh pras pinggn...dlm lah tuh kan..
jd iyer x syok lah bg aku..anak ku lg arr..mmg suker mandi2 nie...x per arr ku pendam dlm diam...klu x g sg..aku tgh main boling arr waktu nie...aku byang sorg2...hmmmm...abis dah diorg puas brendam..hubby aku ajak balik dulu..dia dah penat...so balik lah sampai umah huby aku pengsan..terus..so rehat lah kejap..mlm tuh lps magrib..huby aku ajak g main bowling...kat kjg nie jer dah sampai..last2 penuh beb...dah dua kali aku dtg asyik penuh jek...panas jer aku..ader kosong p kul 11 pm.,emm huby aku ajak lah g mkn sementara tungu kul 11 kang...
g lah mkn kat yukies huby aku oder gan ikansiakap masam manis,tomyam campur,kerabu manga,asparagus goreng blcan, telur bungkus,daging msk merah...gan pari bakar...perh..terduduk aku lps tuh huby siap buka zip suar sikit..sengkak..mkn segala dia mlm tuh...adik ipar aku pun blye thn kecik je bdn p punya lah mkn.....kuat mkn rupanyer..abis mkn hingat nak g main bowling balik tuh..p huby aku sja nak bwk adik dia g downtown kat cheras...sampai sana punya lah pack org..parking pun susah...tuh lah kali pertama adik ipar aku g sana...dia pun ader lah beli brg sikit....ok lah tuh....anak ku pun dah tertido..abah dia dokong...mami x lrt lah dokong adif..berat...dah pusing satu down town tuh balik lah kita org...sudahnyer sampai umah dah kul 3 pg...sian huby aku dah lah esok keja msk pg...p x per lah dia pun x selalu bwk adik dia jln...ini lah kesepatan dia...tuh lah satu hr punya citer.....berjln gila hr tuh...p klu korg nak tau mingu dpn jer aku lak ajak huby aku pg balik sg.tekala....blas dendam beb..nasib hr x ujan kan..heheheh..best..best..penat punyer....tuh lah kisah...

4 comments:

emellia said...

memang best skali skala jalan tengah-tengah malam ni..

* salam perkenalan

aryllia said...

blye arr thn....syok gak suasana pun lain je

Ms Haslina said...

betul tu...sekali sekala...ubah angin..

aryllia said...

ok gak haslina...jln memalam kan...sejuk jek