July 20, 2008

bila adif cuba...

org kata masa ni lah anak kita cuba tiru gaya kita...aper jer kita buat mesti dia ikut....adif suke negok tv..nak plak rancangan bolos...aku x tau lah aper yg best sgt citer bolos tuh...tom tom bak...,mcm2 aznil...dan mcm2 tred mark lah dia hikut,sampai acik dia simpan kasut pun dia tiru..tuh siap pki selipar tok ayah, adif...






adif sdng cuba untuk kemas kini kat tempat kasut..yg sentiasa aku kemas dan sentisa sepah gak...






ho..yeh...dpt dah simpan sblah kaki....cam tuh lah adif simpan selipar tok ayah...

aku cam heran asal adif nak buat aksi cam tuh...sdg kan klu aku kemas lah tempat kasut tuh aku pki tangan jek susun...nie adif pki kaki...dan bru aku tahu spe yg dia ikut gupernyer adif ikut achik dia kemas cam tuh.....emm....skrg klu aku nak buat aper dan ckp pun kena berhati2 sbb skrg nie otaknyer tgh nak panjang akal.....p aku bersyukur sbb adif sihat dan ceria....skrg nie pun adif dah suker nak negok ultraman,woderpet, dan mcm2 lah...sbgi mami mesti lah aku nak yg terbaik tuk perkembangan anak aku....dan belajar sesuatu yg baru....halahi..adif...mami sayang adif....muah..muah..muah...nti tlg mami kemas benda lain lak ek...

5 comments:

nasazfrog... said...

beso adif dah lia,,, tah sape la yang guna kaki letak kasut cenggitu,,, ader la tuh,,, sebab tu dia mengikut,, dah pandai cakap lom neh..

MOLY said...

alalalala .. pandainyaa dia
bagus kecik2 dah prektis

Ms Haslina said...

betul tu arylia...kita kena elok2 depan sikecil nie...ialah takut yg x elok itu di ikutnyer...

aryllia said...

iyer lah ina...dah besar dah...skrg blye arr tau aper dia nak......

lily:

tuh lah skrg lah nak ajar dia ttg jati diri....blye..ajar sikit2 dulu..


haslina:

iyer betul....insyallah...moga2..jd anak yg soleh...

aryllia said...

iyer lah ina...dah besar dah...skrg blye arr tau aper dia nak......

lily:

tuh lah skrg lah nak ajar dia ttg jati diri....blye..ajar sikit2 dulu..


haslina:

iyer betul....insyallah...moga2..jd anak yg soleh...