April 18, 2008

Spice Up Ur Life...

Emmm........aku nak ucapkan thks kat best pren...aku sorg nie..sbb dia aku niyer blog idup balik.sbnarnyer aku x brapa pasti asal aku x leh nak ON aku nyer blog,jenuh aku nak update aku nyer blog p x lah jugak msk...siap tulis kat situ "file not found!!!"..buat panas badan aku jer......nak dkt 4-5 hr lah aku nak UP p x blye....,nasib baik pren aku sorg nie bg idea kat aku,suruh aku bg segala paswd blog aku nie..(aku percaya dia, x kan dia nak buat sesuatu dlm blog aku nie yg aku x suker ) dan...bru lah aku blye UP aku nyer blog ni..thks..lot lah geng wa cayang lu bbyk....lain kali kalu aku x lah UP lg aku cr ko...hikhikhik..

2 comments:

nasazfrog... said...

pasnih kene bayo la beb.... suke2 hang jer... ahaks,,, acah jer,, buleh sajok.... janji belanja aku sate kajang bleh??

aryllia said...

aku no hal nak blanjer ko.ko jer yg bila nak dtg kjg