April 22, 2008

mcm serammmmm....


korg perasan x aper yg ader kat pics nie....Jang..jengjeng....aku nampak dah, terkezut sikit...sblum nie aku x perasan pun bayang yg agak mcmm seram...tu. dah lps aku acteh kat pc bru nampak...hubby aku pun cam tuh..dan family aku yg negok pun cam tuh...
pics nie aku amik msa aku g mandi kat hot spring sg.klah sungkai...best gak lyn la....g rendam gan air panas...air sungai pun ader spa pun ader..chelat pun ader
nie msuk kena byr...skrg nak msk mana2 tempat air sungai pun kena bayar...tpt terjaga

tpt nie masuk rm 10 bg dewasa....
kanak2....x hingat lak aku bper, sbb anak aku msuk free jer aceahceahceh...

5 comments:

nasazfrog... said...

beb terkejut aku,,, gilo eh,,, bio betol... ker ko super impose nih,,, kihkihkih

aryllia said...

mana ader aku impose....aku pun terkezut gak....org tuh pun aku x tau bila dia enterfrem...tau2 dah ader kat bunga2 tuh...

Y u Z z 9071 said...

ish musykil...betul2 org ke ke atau ....

tapi kaki tak nampak plak..mmg tak perasan langsung ke??

MOLY said...

kat mana nih .. ???

aryllia said...

YUZZ

tah lah kita pun x perasan atau dah x hingat ah soh tuh ader kat situ ke masa tuh.tau2 jer dah ade...heheheh takut ker seram...???

lily

nie kat sungkai perak..sg.klah nama tempat nie...g lah cuti2 malaysia best layan jerk...;)