January 20, 2010

seronottnyerr.....

hai kwn2..mcm biasa lah aku nie,heheehe suker lama2 lps tuh bru UP citer..nie pun dah nak abis bulan 1 thn 2010...blye kata aku cam bz gak lah akhir thn 2009 tuh.gan adik ipar kwinnyer gan tugas2 sebagai mami n wife pd hubby aku n anak2 aku kan,so bz lah jd nyer..p dlm bz2 tuh ada lah rasa seronoknyer di hujung thn..nak tau aper??..

pertama nyer pd 18.12.2009 aku dpt H/Phone bru...hubby aku belikan sbb dah rosak..
yg ke 2nyer pd 25.12.2009..aku dpt hang beg gan wellet NINE WEST,hubby belikan sbb ms besday aku dia,x sempat nak bg..iyer lah ms tuh zara bru jek lahir...x masa katanyer... dan yg
ke 3nyer pd 18.01.2010 aku dpt lg laptop HP mini...yg tuh untuk anniversy aku yg ke 4 gan bie...ameen...

mmg hepi sgt2 gan aper yg dah bie bg kat aku..syok sgt...p paling best dia belikan aku laptop mini nie..mmg aku nak sgt,mcm tau2 jek aku nak benda tuh. heheh..sayang sgt2 gan bie...i love u lah..plus2..ever2..huhuhuh..tanda cinta ku padamu x dpt di gambarkan...p klu bie x bg brg2 nie pun aku tetap cinta sampai mati gan bie...22.01.2010 nie besday bie..aku dah siapkan hadiah tuk bie.dia x tau pun aku beli nie bila n kat mana..aku bg dia wellet kulit fossil.dah 4 th dia x ganti wellet tuh.tuh pun wellet ms hantaran kwin yg dah msk 4 thn pd 25.12 hr tuh.. ok lah kot hrp2 dia suker lah. aku nie suri2 sdh.bhd,so beli yg aku mampu tuk aku beli je la...hehehe...

so mcm tuh lah cerita yg dah berkurun aku x UP kan...p yg aku tahu aku bersyukur sgt2 gan aper yg aku miliki skrg alhamdullilah.....citer nie bkn lah nak riak plak konon mewah hidup aku..p aku nak kongsi kegembiran dlm hati aku nie..nak aku citerkan panjang2 pun takut org slh phm gan kita kan,so tuh lah kegembiran aku di hujung n awal thn 2009 n 2010..hrp2 thn 2010 nie bertambah2 lah rezeki aku,bie n family aku x lupa jgk kesihatan kami sekeluarga...biar lah yg manis2 plak thn nie..thn 2009 pd bln mei hr tuh x lah gembira sgt sbb mak aku pun msk icu kira kritikal gak kan sampai 2 mingu dok kat wad icu tuh..so thn nie biar yg baik2 blaka..lupa nak citer satu lah citer menarik...hujung thn hr tuh aku dpt tahu yg kakak ipar aku skrg dah mengandung pun msa tuh 3bln kot kandungannyer..hrp dia sihat gan bby dia,tuh bby pertama selama 7 thh berkahwin gan abg aku...tuh lah tuhan dah bg dia rezeki thn nie..kan seronok tuh..aku pun bru lah dpt gelaran makndak..heheh ,semoga tuhan mberi rezeki n kecerian yg berkekalan dan jg kepada umat2 yg x pernah lupa pdaNya..ameen...

2 comments:

nasazfrog... said...

jeles aku beb... semua gempak2 lak tu barang2 nye.. bertuah hang pa no... ha aku nak ko ambik gamabr,, aku nak tengok.. mesti cute ke semua :)

aryllia said...

alhamdullilah...rezeki jgn di tolak musuh jgn di cari hehehe..